Haberler
Haberler
ANAOKULUMUZDA 10-16 MAYIS ENGELLİLER HAFTASI ETKİNLİKLERİ
Engelliler Haftasında. çocuklarımızın farkındalıklarını arttırmak, empati yapmalarını sağlamak için gelişim düzeylerine uygun çeşitli sanat, drama etkinlikleri yapıldı.
DevamıANAOKULUMUZDA 10-16 MAYIS ENGELLİLER HAFTASI ETKİNLİKLERİ
Engelliler Haftasında, çocuklarımızın gelişim düzeyleine uygun, farkındalıklarını arttırmak, empati yapmalarını sağlamak amacıyla çeşitli sanat, drama etkinlikleri yapıldı, özel eğitim sınıfı ziyareti edildi.
DevamıANAOKULUMUZ C SINIFININ E TWINNING ETKİNLİKLERİ
HUMAN ANATOMY FROM A CHILD'S PERSPECTIVE PROJESİ DOLAŞIM SİSTEMİ ETKİNLİKLERİMİZ Human Anatomy From a Child's Perspective (Çocuğun Bakış Açısından İnsan Anatomisi) e Twinning projemiz kapsamında çocuklar insan vücudu maketi üzerinde kalbimizin vücuttaki yerini öğrendiler. Dolaşım sistemi modeli üzerinde kalbin vücuda nasıl kan pompaladığını, kanın damarlar aracılığı ile vücuttaki dolaşımını uygulamalı olarak gözlemlediler.
DevamıANAOKULUMUZ C SINIFININ E TWINNING ETKİNLİKLERİ
HUMAN ANATOMY FROM A CHILD'S PERSPECTIVE PROJESİ SİNİR SİSTEMİ ETKİNLİKLERİMİZ Human Anatomy From a Child's Perspective (Çocuğun Bakış Açısından İnsan Anatomisi) e Twinning projemiz kapsamında çocuklar beynimizin sinir sistemi aracılığıyla vücudumuzdaki organlar ile nasıl iletişim kurduğunu hazırlamış olduğumuz ışıklı sinir sistemi modeliyle; sinir sisteminin bir parçası olan omuriliği yumurta kolisinden yaptığımız maket ile öğrendiler.
DevamıANAOKULUMUZ C SINIFININ E TWINNING ETKİNLİKLERİ
HUMAN ANATOMY FROM A CHILD'S PERSPECTIVE PROJESİ SOLUNUM SİSTEMİ ETKİNLİKLERİMİZ Human Anatomy From a Child's Perspective (Çocuğun Bakış Açısından İnsan Anatomisi) e Twinning projemiz kapsamında çocuklar arttırılmış gerçeklik uygulaması ile akciğerlerimizi üç boyutlu gördüler ve akciğerlerimiz hakkında bilgiler öğrendiler. İnsan vücudu maketi üzerinde akciğerlerin vücuttaki yerini gördüler. Akciğerlerimiz nasıl çalışır sorusuna hazırlamış olduğumuz solunum sistemi modeli üzerinde uygulayarak cevap buldular.
DevamıANAOKULUMUZ C SINIFININ E TWINNING ETKİNLİKLERİ
HUMAN ANATOMY FROM A CHILD'S PERSPECTIVE PROJESİ SİNDİRİM SİSTEMİ ETKİNLİKLERİMİZ Human Anatomy From a Child's Perspective (Çocuğun Bakış Açısından İnsan Anatomisi) e Twinning projemiz kapsamında çocuklar sindirim sistemini ve sindirim sistemi organlarını seyrettikleri animasyon ve ışıklı kitap ile öğrendiler. Sindirim sistemi boyama sayfasını boyadılar. Öğrendiklerini organ önlüğü üzerinde, cırtlı sindirim sistemi organlarını vücudumuzdaki yerlerine yerleştirerek pekiştirdiler.
DevamıANASINIFI C ŞUBEMİZİN DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ ETKİNLİKLERİ
Dilimizin Zenginlikleri projesi mart ayı tematik kelime kartları hazırlanması kapsamında MEB Çok Meraklı serisinden Zıt Kardeşler hikayesini ve Zıt Kelimeler çocuk şarkısını dinledik. Zıt anlamlı kelime kartları ile eşleştirme oyunu oynadık.
Devamı